25 lutego 2017

Szkocja






Moi kochanie, musze sie wam przyznac, ze aktualnie jestem niesamowicie zafascynowana miejscem, w ktorym mieszkam. 
Szkocja to wspanialy kraj z obfitoscia zamkow i z niesamowita historia. 
Z kazda kolejna sredniowieczna budowla, ktora odwiedzam, nabieram coraz wiekszego swira na tym punkcie. 
Postanowilam zobaczyc kolejny raz fim "Braveheart" lecz teraz spojrzalam na niego zupelnie z innej perspektywy! 
Znam juz troche te krajobrazy, mieszkam z prawdziwym szkotem, ktory pokazal mi kilt, jadac autem moge sluchac stacji gdzie bezprzerwy graja na dudach, moj tata pokochal szkockie slodkosci a ja kazdego dnia odkrywam wiecej!


Szkoci sa bardzo dumni i delikatnie mowiac nie lubia Angli :P Przyjaznia sie z Francja wedle zasady "wrog mojego przyjaciela jest moim wrogiem" 

Ja mieszkalam w Anglii dwa lata, i nie poczulam wyjatkowosci tego kraju, wrecz przeciwnie... widze jak traci swoja unikalnosc na rzecz imigrantow. Moze to ja za malo zwiedzalam, moze nie dotarlam tam gdzie trzeba by poczuc angielski klimat. Nie wiem, wiem natomiast, ze tutaj na kazdym kroku spotykam sie z tradycja i obyczajami szkockimi. 

Jestem na etapie badawczym, odkrywam ten kraj niczym Krzysztof Kolumb Ameryke. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz