24 maja 2015

Bieganie


Plan na dzis zrealizowany :) założyłam Bloga, teraz trzeba troche pobiegac :]



Zazwyczaj biegam w okolicach Castle Hill, mam tam na prawde wspaniale widoki, ktore dodawaja mi checi do zycia. Kocham widok wolnych zwierzat lub pol wolnych, ktore pasa sie zaraz obok drogi bez specjalnego ogrodzenia tylko klasyczny angielski murek :) to jest piekne ze te Konie sa na wyciagniecie reki. zdjecia nie sa z dzisiaj niestety. to byla jedna z pierwszych moich wypraw gdzie zachwycilo mnie to wszystko. i mam to na codzien :)



Dzis biegalam inna trasa. Wybralam moje drugie ukochane miejsce czyli sciezka wzdluz kanalu, brzmi nie ciekawie ale tez jest tam pieknie. kocham to urozmaicenie krajobrazu.

Moja zabawa z bieganiem jest stosunkowo krotka, bo trwa moze miesiac, wczesniej cwiczylam sobie w domu i jezdze na rowerze regularnie.
Piszcie jakie macie doswiadczenia z bieganiem, jaki jest najlepszy czas biegania i jakie trasy lubicie. :):):)

1 komentarz:

  1. Ja mam trasę z Kwiatowej do Mireczki, którą pokonuję w 20 sekund :) Pozdrawiam Sebastian

    OdpowiedzUsuń